Dålig upptadering..

Hej alla! Visst är det skönt med sommar? Jag har det iallafall super mysigt i lilla Skåne!
Det har varit ganska dåligt väder, men nu är det super skönt!
Jag har inte tagit så mycket bilder, men vänta bara. det kommer.
Idag har jag badat, med Beata och henns kusin Stella som är jätte gullig! Hon är inte som Beatas kusin, utan som en person man bara har träffat på stranden och blivit bra kompisar. Iallafall, vi har haft det super soft!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, jag ska väl bara vara med Beata och Stella, och det är vädret som avför vad vi ska göra.
Har inte så mycket mer att säga. Men ni får ha det så bra, det kommer jag iallfall ha! :)
Kram, Linn

Nytt inlägg kommer

Ledsen dålig uppdatering men inlägg kommer ikväll eller imorgon ! Kram Beata! :) <<33<3 

Beata och Vera

Hej hej alla på internet, Linn här!
Just nu är jag hemma hos mig med Beata och Vera.
Beata sov över hos mig och vi hade jätte roligt. Ja, vi åkte och hyrde film. Det blev Sherlock Holmes. Sen ringde smsade Vera och frågade om vi skulle göra något så hon kom hem till mig och så satte vi på filmen. Inte så himla rolig film, eller vi var inte så fokoserade på filmen..
Men aja, snart ska vi dra hem till Beata ch sova över där!
Men ni får ha det bra!
Kamera: Canon EOS 1000D Fotograf: Linn Modell: Smilla (Min katt)
Världens sötaste bild?!

Sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej Nu är det äntligen sommar! Sommarlov grymt! Men också inte :/ För min Johanna och linns skola går bara till 5:an så vår klass splitras!.... ;( Här är en bild från i påskas som ger mig sommar känsla!

Modell: Stella Roslun! bild: Beata kamera: Stellas Kamera!
här är en till bild som ger mig sommar känsla den är på mig.
Modell: Beata Bild: Stella Roslun Kamera: Stellas kamera!
ha deet bra Beata! :) <3

Skolavslutning!

Fotograf: Johanna    Redigering: Johanna            Modell: Johanna         Kamera: Canon EOS 550D
( Lägg gärna märke till mina lila ögon;) )
 
Hej! Det var längesedan jag (Johanna) gjorde ett inlägg eller hur? Så nu tänkte jag göra ett!
Idag hade jag, Linn och Beata skolavslutning!! De flesta skulle säkert tycka att det skulle vara jättekul men inte vi. För våran skola går bara upp till 5:an (Vi går/gick i 5c), och det betyder att vi måste bbörja i en ny skola och att våran klass splittras. Det var sista dagen vi fortfarand var en klass. Nästan alla i 5c ska börja i samma skola så vi kommer ses där, men det är endå så hemskt! De flesta har jag gått i samma klass som i 6 år (vissa gick jag med på dagis så dom har jag gått med i 8 år!), och nu är det över! Som tur var så kom jag, Linn och Beata i samma klass i våran nya skola men jag tycker ändå att 5c var den bästa klass man någonsin kunde få!

Super dag!

Hej alla sköna läsare, Linn här!
Gud vilken härlig dag! Kom hem från en lång dag på skolan men sen så var det party time;)
Klassen skulle dra och grilla, som en sista sak innan vi går skilda vägar... :( Men det var jätte roligt!
Vi grillade vid sjön, och badade. Det var ganska kallt, men jag hade the time of my life! :D
Men här är en bild från New York!
Kamera: Canon EOS 1000D Modell: Duva Plats: Empire State Building

Jag försökte redigera bilden, men det blev något knas, så jag kunde typ inte...
Men hare bra!

tantglasögon xD

Hej! Igår vad jag och hanlade och såg ett par as coola glas ögon! Jag köpte dom och när jag sulle betalla sa expediten ååå såna där vill min mamma ha! Tantglösögon smach in my face xD haha lolz
i försäg kan man ju ta det bra. Men jag är ju som jag är xD I går var jag på världens bästa sova över fest tack för en underbar kväll!


foto: Lille brosan Model: Me

erkänner att på den här bilden ser jag ut som en tant xD
Foto: Mamma

me and my kanin face xD  
jag är så förväntansful till filmen i kväll :) hare gött alla läsare ;) // Beata  




Hemma

Hej alla, Linn här!
Sleep over partyt var jätte roligt! Jag kom hem för kanske två timmar sen, och när jag kom hem satte jag på mig mys byxor och satte mig vid tvn.
Vid 6 så ska jag kolla på bio med Beata och Johanna. Längtar! :) Vi ska kolla på den nya filmen med Kristen Stewart,

SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN!

Är såååå hyper!!!
Källa: Google
Men hare bra! :) Johanna och Beata, ni måste göra inlägg!

Party!

Hej hej alla, Linn här!
Idag ska jag gå på sleep over party! Är så hyper! :D
Ja, men idag har jag spelat en fotbolls match, gjord ett mår rätt upp i krysset. Är ganska nöjd..;) Men tyvärr så förlorade vi.
Sen åkte jag hem och kollade på när dem andra i laget spelade en match (alla i laget kan inte spela varje match för att vi är så många) och då var Beata med, och hon var jätte duktig! Men tyvärr förlorade vi den matchen också..
Fotograf: Linn Kamera: Canon EOS 1000D

Här är ett bevis på att jag inte kan vara normal på bilder.
Hare great, det kommer jag i alla fall ha! :)

Beata!

hej!
Beata är mitt namn! fråga mig inte vrf!
Ja min hobbies är musik, kompisar, fotboll, fotogrfera och go cart :)
allergisk är jag bara mot dumma och nedlåtande personer!
Jag är exakt som linn ett Twi-hard ! Mina två blogg idoler är så klart William Spetz och Claraslife!
hoppas jag kan hålla er underhållna så länge vi har den här bloggen!
I går var jag,Linn och Johanna ute i soken och fotade linn var model här är några bilder jag tycker blev lyckade!
föresten jag fotar alla mina bilder med Canon Eos 550 D ! ;)

foto: Beata Model:Linn Camera: Canon Eos 550 D 
Ojsan min dator laggar har drf problem att ladda upp dom andra bilderna! :)



Linnpan!

Hej alla sköna läsare!
Jah heter Linn, kallas för Linnpan men bara av typ två stycken, och gillar att fotografera, kolla på film, hänga med kompisar och fotboll.
Min största dröm är att få ett bra och lyckligt liv. Vad mer kan man säga?
Kameran jag använder heter Canon EOS 1000D (Johanna och Beata har en bättre-.-) och datorn jag använder är en Macbook. Den är typ den gamlaste, men jag kanske ska få min mammas Macbook.
Men hur ska man beskriva mig? Jag är en blond gald tjej. Skolan för mig går bra.. Jag älskar Twilight!
I'm a Twi-hard! Jag gillar Justin Bieber, såååå snygg! Serien jag följer nu är Gossip Girl. Jag bryr mig inte så mycket om märken, utan bara tar på mig vad jag tycker är fint.
Jah har den sötaste katten som finns, som heter Smilla. Beata har den sötaste hunden, Akira. Och Johanna har dem sötaste fiskarna, som inte har några namn, tror jag... Det skulle nog bli väldigt svårt att hålla reda på namen...
Tagen på min pappas gammla kamera innan jag fick min.

Detta är min katt! Johanna och Beata får lägga upp bilder på sina husdjur.
Ja, men ska ta något och äta. Hare bra!

Svartvit photoshoot


fotograf: Johanna    Kamera: Canon EOS 550D    Modell: Linn     Redigering: Johanna

För några dagar sen var jag, Linn och Beata hemma hos Beata!Då bestämde vi oss för att ha en "photoshoot" med Linn som modell! Så vi gick in i skogen och fick massor av bra foton på Linn! Här ovanför så ser ni två av bilderna som jag tog! Jag gillar mest den sista för jag tycker verkligen att hon fick ut en känsla!
//Johanna! ♥

Välkommen till min nya blogg!

RSS 2.0