Dålig upptadering..

Hej alla! Visst är det skönt med sommar? Jag har det iallafall super mysigt i lilla Skåne!
Det har varit ganska dåligt väder, men nu är det super skönt!
Jag har inte tagit så mycket bilder, men vänta bara. det kommer.
Idag har jag badat, med Beata och henns kusin Stella som är jätte gullig! Hon är inte som Beatas kusin, utan som en person man bara har träffat på stranden och blivit bra kompisar. Iallafall, vi har haft det super soft!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, jag ska väl bara vara med Beata och Stella, och det är vädret som avför vad vi ska göra.
Har inte så mycket mer att säga. Men ni får ha det så bra, det kommer jag iallfall ha! :)
Kram, Linn


Kommentarer
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Ja skönt med sommar, men jag jobbar.. hade varit skönt med ledigt..

2012-07-01 @ 13:34:01
URL: http://mwfotografi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0